Thursday

God morgon!

Har alldeles för några minuter sedan trippat in på jobbet för ännu en ny arbetsdag. Känns riktigt roligt och se vad dagen bjuder på. Har två kunder och det känns super :)

Igår typ halv dog jag när jag kom hem. Jag och älskling myste ner oss i sängen och skulle kika på The Awakening men jag av alla somnade innan halv tio och sov som en stock tills halv sju i morse när älsklingen min väckte mig och tyckte att jag skulle göra kaffe. Typiskt mig och göra en massa dealar när jag halv sover. Lyckades ju föreslå att jag tre dagar i rad ska göra kaffe på morgonen. Haha two down one to go :)

Ikväll ska jag bara ta det lugnt i dag med men nog med lite städníng och sen får jag hoppas att det har kommit några bra serier :)

Hej hopp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0