Sweet monday :)

God morgon god morgon!

Sitter i min älskade morgonrock och tofflor och undrar till viss del vad fan jag gör vaken nu, men då inser jag ju att det är så himla mysigt att kliva upp med min älskling på morgonen innan han åker på jobbet.

Själv så börjar jag inte förrän klockan tolv vilket är mycket mycket mycket skönt :)

Igår så fyllde fröken Amanda år, ja jag vet hur töntig är inte jag som pratar om mig själv i tredje person. Och hade en helt underbar dag med familj och vänner och stort tack ännu en gång att ni ville komma hem till oss och fira mig :)

Fick en massa underbara saker med vissa är som en hemlis ;) Bara mamma får veta, haha nej men skämt och sido. Fick presentkort på skor så jag kan köpa mig två par, liten hint det där eller du har dåliga skor? Så himla bra så det ska jag in och göra sen innan jag börjar.

I torsdags kom ju färgteknikern Elin och typ totally transformd mitt hår. Är inte mörkhårig längre utan röd och lila är mitt nya signum. Och en riktigt läcker frisyr :)

Nej nu skriver jag inte något mer för tillfället utan ska se lite once upon a time innan jag ska börja göra mig i ordning. Ha en super bra dag :)


Vårt nya sovrum :) TOOOOK NÖJD!


My new haircut and color :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0