Onsdag is the day :)

Härliga onsdag :)

Sitter just nu på jobbet och bara tar det lugnt innan eleverna kommer. Ska fixa lite som inte känns helt ok men det går ju på ett litet kick :)
I söndags blev jag en riktig gammhöna, hela 22 år och med gråa strån och klimakteriet så är det inte långt kvar ^^ Nej men skämt och sido känns riktigt bra, fick super fina presenter och av min älskling fick jag en massage kudde man kan ha i ländryggen och den var verkligen super :) Tror faktiskt att det är en vink att efter snart sju år är han less på att massera min rygg ^^
Sen så har det varit att jobba och så i veckan. Eleverna har haft sina första kunder inför kundpassen som börjar snart och de är verkligen riktigt duktiga. Litar pån dem :)
Nej nu kaffe sen arbeta hårt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0