Mysiga söndag :)

Biiiig Brother :)

Halv ligger i sängen och tittar på big brother veckofinalen, vilket inte direkt är förvånande med tanke på att jag sa att jag inte skulle titta på det. Men haha vad ovanligt att jag inte håller det när det gäller detta ;)

Idag har jag och älsklingen varit och hälsat på hans mamma och hans farmor så då har jag klippt hans farmor och mormor. Riktigt roligt var det :)

Igår åkte jag och Simon på en liten roadtrip till Sundsvall och handlade lite på Ikea. Ett nytt överkast, glas och självklart doftljus :) och lite annat smått och gott :) Sen fick jag äntligen gå in på nBirsta city och skulle in på rut m flera för att köpa mina älskade tussar och då var de slut?! Ahhh vad ledsen jag blev, men men det är inget att göra åt. Gick in på Lagerhaus och kikade runt lite och det finns så himla mycket fint där man har ju verkligen lust att shoppa upp hela butiken fast det inte går.

Fasiken vad det blåser ute, satt jag och tänkte på och då såger min älskling precis det. Tror han är lite orolig för parabolen men den kommer nog att stanna fint där den är.


Lite kom med hem :)

Nu ska jag fortsätta se big brother och sen sussa kudde för att orka sova jobba imorgon vilket jag längtar tills :)
Puss och kram och sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0