måndag

Morgon!
för inte är den speciellt god, vaknade vid tre över att det tookstorma ute. Sen som halv sov jag och vaknade igen så typ fem timmar med sömn i natt fast jag brukar sova typ nio. Känner mig mer död än levande. Jag brukar inte vara lättväckt men när det blåser så kontsigt nog så vaknar jag.
Igår blev det som sagt big brother veckofinal och Hanna W gick ut vilket känns trist, hon kunde verkligen liva upp stämningen där inne och provocera folk. Men vart väl less och ville bara ut. Men då blev Rodney från ifjol kvar inne en kväll och nu så pågår en omröstning om han ska få stanna i huset eller inte. Hoppas han får stanna. Snacka om att byta ut ett ljushuvud till ett annat. Hahaha blir roligt att se hur det blir. Måste nästan se ikväll, om jag orkar så att säga. Undrar när de kommer meddela om han stannar eller inte.
Ikväll ska jag laga gomat tänkte jag. Eller rättare sagt något jag inte har gjort på länge. Wook med kyckling och en massa annat gott. Sen blir det slappning medan älsklingen kikar på hockeyn.
Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0