Good evening :)

God kväll allesammans :)

Efter en underbar dag på jobbet och en trevlig hemresa så slängde jag ihop lite käk innan älsklingens älskade hockey skulle börja. Själv så har jag ju mitt älskade once upon a time :) sjukt bra serie måste jag säga. Från början så fattade jag inte sammanhanget men nu så har hissen gått ända upp ^^


Sen blev det en liten promenix efter jag hade stökat bort i köket till affären och köpte en massa frukt. Köpte min första egna färska ananas, åh det var som att komma till himmelriket lite halvt sisådär, med lite laktosfri vaniljvisp till :)

Imorgon blir det jobb igen vilket känns super roligt :) eleverna ska ha sina första kundpass vilket kommer gå super bra :)

Kanske man ska försöka hålla ögonen öppna en liten stund till för att se big brother, eller ska jag det? Aja får se, vet ju i alla fall att roddan får stanna vilket känns kung :) nu blir det äntligen lite fart i huset i en helt annan dimension ^^

Ha en super bra kväll, det skall i alla fall jag ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0