Första kundpasset :)

Klockan är redan halv sju eller något sådant och jag känner mig helt slut på. Sov som en stock inatt och är dygn trött och vaknade med ågren vilket kändes lite annorlunda för det har jag inte haft på ett mycket bra tag, men hoppas det inte märktes alldeles för mycket idag. Hoppas kan man ju i alla fall ^^

Idag har eleverna haft sitt första kundpass och de klarade de med bravur:) är mycket stolt över dem. Fick även jag ha två kunder vilket var super roligt :)

Imorgon fortsätter det vilket också känns riktigt roligt:) hoppas verkligen att all ångest är borta då vilket jag tror, var mer bara en sådan där once upon a time. Man är väl inte mer än mänsklig och med det man har sett är det ju inte heller så konstigt. Nej men nu blir det nya tag och nya krafter för jag älskar ju mitt liv :)


Nu blir det desperata hemmafruar, tjing tjing :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0