onsdagens roligheter

God morgon god morgon :)

Sitter just nu på mitt underbara jobb på ann pettersson hair design school och fixar och donar. Snart gäller det då kommer de nya elevrna och det ska bli så himla roligt att få träffa dem och se vad de är för människor.

Har varit ledig ett par dagar vilket verkligen har varit välbehövligt och jätte härligt. Men då provade jag sluta snusa och i tre dagar höll jag upp men sen insåg jag att jag mådde för pissigt och ångesten kom som ett kaffe fat tillbaka och det har jag verkligen inte tid med. Fasiken vad gör nikotin med en egentligen. Helt störd blir man ju.

Igår tog jag det bara lugnt och tvättade lite och så att det blir bortgjort. Sen så slappade jag hela dagen och såg min nya favorit serie once upon a time :)

Ha en super dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0