In bed ^^

Alldeles trött och slut.. Har varit en fartfylld dag med massa spännande nya saker, dessutom så försov jag mig i morse, vaknade en timme senare men det gjorde faktiskt inte så mycket. Åh det bästa var att mamma hämtade mig så jag kunde låna hennes bil sisådär på förmiddagen.

Sen så har det varit ganska fullt upp, har börjat få bokningar redan nu, så jippie vad kul jag ska ha. Att jag verkligen har hittat rätt är ju inte direkt något snack om saken. Så himla kul och jag bara älskar detta :)

I helgen så ska jag verkligen bara ta det lugnt och sova sova sova MEN jag ska pyssla om min älskling som har blivit lite försummad av mig nu på slutet vilket absolut inte är bra, fy mig. Men han vet, hoppas jag i alla fall, att jag älskar honom av hela mitt hjärta och jag vill verkligen inte leva utan honom. Han är min prins, mitt allt, helt enkelt min bättre hälft <3

Nu ska jag kika på världens roligaste serie aka new girl sen så ska jag sova för har faktiskt varit på jobbet sen halv nio i morse och till ca halv sex med en lunch som inkastades. Vill bara att hockeyn skall vara slut så min loverboy kan komma och krypa ned i sängen bredvid mig <3

Hoppas jag hinner skriva lite i morgon om allt roligt, men lovar inget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0