How exiting ^^

Sitter nu på jobbet och skall alldeles strax käka mig en bit mat och sen kommer min kund :) Känns helt super bra att få använda händerna :) Men lite pirrigt känns det ju i alla fall för nu jävlar är det på riktigt :)

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och diska lite och städa bort lite innan helgen och i morgon ska det bli en rejäl sovmorgon, just nu känns det som om jag inte har sovit på flera år, vilket absolut inte är sant men skönt med lite ledighet i alla fall.

Undra om det har kommit någon bra serie eller film som man kan se med älsk, något roligt bör ju finnas i alla fall :)

Men måste bara berätta omi morse när jag skulle betala på bussen så frågade han om jag hade busskort, ja men det är av så han hjälpte mig och skriva och ringa så jag bara behöver skicka in brevet han till och med gjorde i ordning åt mig. Ibland blir man ju bara för glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0