14.03.11 Måndag

God morgon :) Nu sitter man här alldeles pigg och alert :)

Somnade till slut igår, och när jag väl hade sovit en stund så vaknade jag självklart, men det var inte en lång stund av vakenhet direkt. Så´nu så har jag varit vaken sen ungefär tio över sju, vaknade av att Jossan stod inne i min garderob och letade en handduk, haha hon hittade en till slut i alla fall. Då blev det att masa sig upp ur sängen för att väcka Fannie men somna om var det inte på tal om även fast jag är lite trött. Fannie vart rakt fascinerad över att jag redan var uppe :P

Nu så ska jag gå ner till tvättstugan och slänga i en tvätt. Känns som om jag inte har några kläder längre :P Fast det är ju en överdrift, har tok mycket med kläder i garderoben som jag nyss har köpt :P Men det man inte ser finns inte eller hur :P Sen blir det att börja ta fram lite grejor i från förrådet och sen åka och handla. Men måste kolla först vad det är som behövs handlas hem, tycker att det finns grejor men ändå inte, ni förstår kanske mitt dilemma;)  Om jag nu kan slita mig ifrån datorn så att vill säga, vi är ju så töntig så vi har ju big brother live 24-7, haha men de flesta sover just nu och kommer nog vara måttligt bakis i dag. Haha är huvudet dumt får kroppen lida ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0